Aspirant leden vinden hier informatie aan over lid worden. Leden treffen hier informatie aan zoals: havenvoorzieningen, tarieven, statuten en reglementen. Achter de inlog kunt u naar: gegevens beheren, indeling en roosters zelfwerkzaamheid.

Lid worden

U kunt zich aanmelden voor een aspirant lidmaatschap als u woonachtig bent in de gemeente Rheden of Rozendaal en aan verschillende voorwaarden voldoet. Het entreegeld moet voldaan zijn en een entreegesprek moet voor beide zijden positief zijn verlopen.

Havenvoorzieningen

Watersport vereniging De Engel is een mooie ruime haven en heeft ruimte voor 200 boten waaronder een aantal speciaal voor pleziervaartuigen van passanten. Ook zijn er een aantal camperplaatsen. Onze haven is voorzien van alles wat u nodig heeft om  uw verblijf aangenaam te maken.