Sluiting vaarseizoen 2021

Beste leden,

Wat later dan u gewend bent willen wij het vaarseizoen vrolijk af sluiten.
U wordt van harte uitgenodigd op:

ZATERDAG 6 NOVEMBER 2021 VANAF 14.00 UUR IN EN RONDOM DE ENGELENBAK

Voor een gezellige verbindende bijeenkomst, waar we ervaringen en belevenissen uitwisselen onder het genot van een hapje en een drankje.
De voorzitter zal het woord tot ons richten en de vlaggen worden gestreken door de havenmeester.
Na afloop kunt u genieten van een heerlijk broodje shoarma met alles erop en eraan! € 3,50 per persoon.
Als u hier gebruik van wilt maken mail dit naar brainstormteam@wsvdeengel.nl onder vermelding van “broodje” en het aantal personen (met de vegetariërs onder ons houden we rekening, wel vermelden bij opgave).

Houd er rekening mee dat wij ons ook aan de nu geldende corona maatregelen moeten houden. Wij hopen erop dat weergoden ons goed gezind zijn en zullen zoveel mogelijk proberen om het ook rondom de Engelenbak aangenaam te maken!

Graag tot ziens!
Brainstormteam

Gezien het gemengde gebruik van ons clubhuis De Engelenbak (als vergaderlocatie en horeca locatie), zullen wij vragen naar uw corona toegangsbewijs. Denkt u eraan dit mee te nemen?